torsdag 29. april 2010

Hurra for mor!!!!!!!!!!



Mor ble 50år i går, og dette er hva jeg hadde med til henne.... pannebånd og selbuvotter i alpakka som jeg har strikket, en ostekake og deilige gulrot moffins :) Hun ble godt fornøyd. Utenom dette skal vi gå og fotografere oss, jeg og brødrene mine + mor, dette var noe hun ønsket seg! Håper du hadde en fin dag mor - klem :)





Ellers så er jeg med på en fargealong for strikking inne på CASAkreativ, der april sin farge var hvit. Jeg strikket denne tunikaen i str 2år, hvem mottakeren blir er uvisst...



Og tilslutt har jeg også vært med på en lappeteppe along inne på CASA. Der skulle vi strikke så mange lapper vi ville som skal sendes til en dame som syr dem sammen til tepper. Disse teppene sendes til et sykehus i Nepal, der små babyer får dem. Du kan lese mer om detter her. Jeg strikket 21 lapper, ble kvitt det jeg hadde av egnet restegarn,og sitter igjenn med god samvittighet :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige ting du har strikket!!

    og de lappene er det noen som blir veldig glad for. Du er god *klem*

    SvarSlett
  2. Tipper moren din ble både glad og stolt, for det var flotte strikkeplagg og en fantastisk kake!!! Har du laget den selv? Den ser ut som noe fra Pascal til ca 700,- stykket!

    Strikkelappene dine var glade og fine, for en flott måte å bruke opp restegarn på! Fikk plutselig lyst til å strikke lappeteppe!! Det har faktisk aldri frista meg før, ser på det som et evighetsprosjekt... Men tenk så utrolig deilig å ha et eget strikka lappeteppe, da!

    SvarSlett