onsdag 11. mai 2011

Mixed media

Vi i det kreative teamet til scrapshop var så heldige å få gå på kurs med den utrolig dyktige, amerikanske mixed media kunstneren Erika Tysse. Det va jammen gøy det!!! Vi lagde hvert vårt veggbilde,og mitt ble slikt

Vi ønsker også å utfordre dere; Finn frem gjemte skatter , og ting fra scrapperestene dine. Tenk utenfor firkanten. Legg igjen en link til bidraget ditt i scrapshopbloggen. Hvis du ikke har blogg, kan du sende det til designteam@scrapshop.no innen søndag 22 mai. Håper å se noe fra deg! Premie venter også vinneren :)

Minner også om candyen vi har gående hos scrapshop.

Scrapshop ver vikelig i vinden for tiden dere! I september arrangerer de stort treff, kallt ScrappeRally! Jeg gleder meg veldig, kanskje jeg ser deg der? Det er også en candy i denne bloggen.

5 kommentarer:

  1. For et utrolig kreativt og flott veggbilde. Dette var utrolig inspirerende, så du skal ikke se bort ifra at jeg kaster meg på denne!

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult !!! Denne digger jeg BIG TIME!

    SvarSlett
  3. Denne var helt utrolig flott, Linda!!! Gleder meg til å se den "live" ;) Så kjekt at dere har fått gått på kurs :) Gleder meg til ScrappeRallyen :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott collage og i virkeligheten er den enda flottere. Gleder oss til scrapperally ja ;-)

    SvarSlett