søndag 14. august 2011

Kort o mania

Det er ikke så ofte jeg lager kort.., kun ved spesielle anledninger, derfor er det heller ikke ofte jeg er innom de typisk kort-utfordrings bloggene. Her er dag når jeg satt og kikket etter utfordringen kom jeg over kort o mania. Trodde først kun det gikk an å levere kort her, men når jeg satt og leste så jeg jammen at det gikk med lo`er også. Nå er oppgavene inne hos dem å lage noe med et dikt, sitat eller lignende. Jeg hadde liggende en gammel rubon med en flott tekst på, og valgte å lage en LO ut fra denne.




Det ble en enkel LO med masse glimmer glam denne gangen. Noen husker kanskje igjen kartongen med glimmer glam figuren fra artikkelen min inne hos scrapshopbloggen...

2 kommentarer:

  1. du denne va helt fantastisk lekker! jeg liker veldig godt den cluster stilen, og her ble den leken og flott med 'blekkflekker' og det hele :D
    tusen takk for ditt bidrag til kort o mania sin utfordring :D
    klemm

    ps. kjempe kos å se en LO i blandt også :D

    SvarSlett
  2. Denna va knallfine, Linda!!! Så stilig med dei klattane, å bilde va jo bare sååå fint :)

    SvarSlett